fredag 25. oktober 2013

Back in buisness

Endelig er begge to oppe og går. Det er godt å være et team igjen. Vi hadde vår siste dag på barneavdelingen i dag og det ble en travel dag som vanlig. Dagens glimt av livets harde realitet var at to små premature babyer døde etter HLR og intensiv jobbing av lege og sykepleier. Mette var også med og bagget da det ikke var så mange ledige hender.

Ellers er det heldigvis noen gode historier også; barn skrives stadig ut fra Lena-Ward friske og glade.

I ettermiddag tenkte vi at vi skulle ta ut penger i minibanken her. Utenfor postkontoret, som ligger ved minibanken, møtte vi damen som er ansvarlig for minibanken. Hun sitter hele dagen utenfor og følger med på hvem som går inn og ut. Er ikke hun der, er det stengt. Hun kunne desverre fortelle oss at det allerede var stengt for dagen. Vi spurte da når den skulle åpne igjen og fikk et svar vi har begynt å venne oss til: "maybe tomorrow". 

Slik er livet her. Kanskje skjer det i morgen, kanskje ikke. Det må man nesten bare vente til i morgen med å finne ut... 

1 kommentar:

  1. Vitnesbyrd om hvordan jeg mottok mitt programmerte blanke atm-kort for å trekke maksimalt €5,000 daglig.

    Jeg vil uten forbehold anbefale å jobbe med minibankgeneriske lenker. Mitt navn er Rodriguez Puyol. Programmerte blanke ATM-kort er ikke lenger en nyhet eller en ny trend jeg har vært tilbakeholden med å kjøpe dette blanke ATM-kortet på grunn av det jeg har hørt om det på nettet, alt virker for godt til å være sant, men jeg var overbevist og sjokkert da vennen min på mitt arbeidssted fikk jeg et programmert tomt ATM-kort fra ATM GENIUS LINKS og i dag bekreftet vi begge at det virkelig fungerer, uten forsinkelse ga jeg det en gang. Helt siden den gang har jeg kunnet lage en med-skuff på €5,000 daglig fra det programmerte ATM-kortet. Jeg er så spent at helt siden jeg bestilte og betalte for levering av det programmerte minibank-kortet, fikk jeg ikke svindlet, og nå har jeg klart å ordne livet mitt med dette programmerte ATM-kortet, jeg eier et hus og en bedrift nå vennligst kontakt dem i dag for flere henvendelser og opplysning via e-post: atmgeniuslinks@gmail.com eller WhatsApp +1-781-656-7138.

    Din tilfredshet er der Målet, og ditt samarbeid med dem vil være en god opplevelse. Vennligst kontakt dem i dag for mer henvendelser og opplysning via e-post: atmgeniuslinks@gmail.com eller WhatsApp +1-781-656-7138.

    SvarSlett